FAQs

Q: Hoe plaats ik een bestelling?

A: Kies de juiste maat en doe het kledingstuk in je shoppingbag, rechtsboven zie je hoeveel producten er in je shoppingbag zitten. Door op “bekijken” te klikken kun je een overzicht zien en klik je op “afrekenen” dan ga je direct door naar het afrekenmenu.

Q: Kan ik een kledingstuk retourneren?

A: Jazeker, dit is mogelijk! Kijk voor de retour voorwaarden onder retourneren. Het is mogelijk om zonder opgave van redenen een kledingstuk terug te sturen.

Q: Kan ik een kledingstuk ruilen voor een andere maat?

A: Ook dit is mogelijk, stuur een mailtje naar [email protected] met daarin de gegevens van het kledingstuk en jouw persoonlijke gegevens, en natuurlijk de gewenste maat. Als het kledingstuk niet meer op voorraad is krijg je zo snel mogelijk een reactie van ons! En anders sturen we de juiste maat direct naar je toe, hier aan zijn wel kosten verbonden.

Q: Kan ik een tas ruilen of terugsturen?

A: Dit is mogelijk! Als de tas niet helemaal is wat je er van had verwacht, dan kun je de tas – mits onbeschadigd – retourneren. Kijk voor de retourvoorwaarden onder “retourneren”. Het is ook mogelijk om een andere kleur (als de tas in meerdere kleuren verkrijgbaar is) te bestellen. Als je ons via de mail doorgeeft welke kleur je wenst, dan sturen wij de tas zo snel mogelijk naar je op.

Q: Ik wil graag weten wat andere klanten van het kledingstuk vinden, waar kan ik dit vinden?

A: Onderaan de productfoto staat aanvullende informatie, onder andere beoordelingen van klanten.

Q: Ik wil graag telefonisch contact opnemen i.v.m. een vraag over een product, kan dit?

A: Dit is uiteraard mogelijk, op de contact pagina staan alle gegevens van We love our size, waaronder ons telefoonnummer. Op werkdagen van 9.00 tot 17.00 zijn we telefonisch bereikbaar. Ook als je andere vragen hebt over je bestelling, kun je ons altijd telefonisch bereiken.

Q: Ik heb een vraag over de maat van een specifiek kledingstuk, waar kan ik deze stellen?

A: Je kunt ons altijd telefonisch of via de mail vragen stellen over een kledingstuk. Als je twijfelt over de juiste maat, dan helpen wij jou zo goed mogelijk bij het kiezen van een maat. Op de contact pagina staat het telefoonnummer en email adres.

Q: Ik wil een cadeaubon of een kortingsbon inleveren, waar kan dat?

A: Dit kan door naar je shoppingbag te gaan helemaal bovenaan de pagina of door op “bekijken” te klikken rechtsboven (op het shoppingbag icoontje). In het overzichtsmenu kun je de cadeaubon of kortingsbon code invoeren.

Q: Kan ik met iDeal betalen?

A: Ja, je kunt uitsluitend met iDeal betalen, dit is een snelle en veilige betaalmethode.

Q: Ik heb een bestelling geplaatst en betaald, maar heb geen bevestigingsmail ontvangen?

A: In uitzonderlijke situaties kan het voorkomen dat je geen bevestingsmail ontvangt, in dat geval kun je ons het beste een mail sturen naar [email protected].

Filter by price

Filter by